På eventyr med SY-Barolo

Alt vel 3. døgn på atlanten

Vi har nu rundet de 415 nm fra Kap Verde og har 1663 nm tilbage til Martinique. De sidste døgn har vi haft en stabil vind på mellem 15-20 kn, ...

Andet døgn med kurs mod Martinique og fødselsdagshilsen til Henriette

Vi har nu snart sejlet gennem det andet døgn på Atlanten. Vi har haft god vind det sidste døgn hvilket betyder at vi har sejlet 157 nm de sidste 24 ...

Så kom vi endelig afsted mod Karibien

I går torsdag d. 1. december kl 14:00, satte vi kurs mod Martinique i Karibien. Det er en tur på ca 2100 nm. Vi har tilbragt 8 dage i Mindelo, ...

Barolo og besætning venter på passat vinden

Barolo og besætning venter på at passat vinden skal indfinde sig, så vi kan komme videre mod Karibien. Marinaen og anker bugten ved Mindelo på Sao Vicente er efterhånden ved ...

Barolo er ankomet til Mindelo, Sao Vincente , Kap Verde

Efter godt seks døgn på søen er Barolo nu ankommet til Kap Verde. Det har været en behagelig tur med ikke formeget vind og vi har næsten ikke set solen ...

En begivenhedsrig start på 5 døgn mod Kap Verde

Dagen har fra morgenen være begivenhedsrig da fiskelykken endnu engang har tilsmilet Barolo’s besætning. Vi fiskede med to fiskeliner ude, vores biggame fiskestang og en line på rulle, begge med ...

Endelig fiskelykke på Barolo

Vi har nu overstået det 4 døgn mod kap Verde og alle er ved godt mod. Loggen viser at vi har sejlet 555 nm fra Gran Canaria og vi har ...

Vi har nu været afsted 3 døgn på vej mod Kap Verde

Vi har nu passeret det 3. døgn på vej mod Mindelo på øen Sao Vincente, Kap Verde. Vinden har været forholdsvis svag det sidste døgn og vi har kørt for ...

Andet døgn er passeret på vores vej til Kap Verde

Vi har nu passeret andet døgn på vej til Kap Verde og vi har netop passeret de 300 nm, hvilket betyder at vi holder et døgnmål på 150 nm. Alt ...