På eventyr med SY-Barolo

Halvvejs til Gran Canaria

I går kl 12:00 sejlede Barolo fra Funchal på Madeira med kurs mod Puerto Mogan på det sydlige Gran Canaria. De første 15 nm ud fra Funchal havde vi godt ...

Eventyrlige Madeira

Dagene her på Madeira er fløjet afsted siden vi ankom hertil i fredags. Første aften her blev vi budt velkommen af et gigantisk fest fyrværkeri, som er en del af ...

Barolo er ankommet til Funchal på Maderia.

Efter knap 5 døgns sejlads ankom Barolo her til morgen til Maderia. Det sidste døgn har været en lidt blandet fornøjelse, da vind og bølger det sidste stykke var lidt ...

Et døgn til Madeira

Siden i går har vi haft langsomt øgende vind og har nu 16 kn ind fra siden (NØ) hvilket giver god fart i båden. Lige nu sejler vi med rebede ...

Barolo vil ikke hjem…

Som den opmærksomme måske har bemærket sejler Barolo ikke mod den engelske kanal, da vi i så fald skulle have sejlet i nordøstlig retning. Da vi sejlede fra Horta i ...

Barolo er motorbåd for andet døgn

Vi er nu andet døgn ude fra Horta på Azorerne, og højtrykket har valgt at forfølge os, så vi kører stadig for motor. Det ser først ud til at vinden ...

Motor sejlads

Da vi i går kl 13:15 sejlede fra Horta skinnede solen fra en sky fri himmel og det gør den også i dag. Det er dejligt at få lidt sol, ...

Barolo er igen på havet

Efter 23 dage i Horta Marina har Barolo sluppet fortøjningerne og har igen sat kurs mod nye Eventyr, selv om vi er i Europa er turen jo ikke slut endnu ...

Ny video med Jet Ski tour om St. Martin og crusing i Dansk Vestindien og de Britiske jomfru øer

Så har Heine fået redigeret en ny video, med en fantastisk Jet ski tour omkring NW del St. Martin samt med fantastisk cruising i Dansk Vestindien og de Britiske Jomfru ...

Opfriskning af Barolo’s maleri på havnen i Horta

Havnen i Horta er udsmykket med flere tusind malerier, lavet af besætningen på de både der anløber havnen på deres passage af Azorerne. Det siges at man skal lave et ...