Hyggelige dage sammen med familien Møller, 22-23 Okt. 2008

Onsdag d. 22 okt. lejede vi bil i 3 dage. Vi havde brug for billen for at besøge familie og venner de næste dage. Familien Møller (Jette og Hans Møller) hjemmefra Jernbanegade er på ferie i Los Cristianos ca. 15 km fra San Miguel Marina. Vi havde aftalt at mødes med dem onsdag eftermiddag i Los Cristianos. Da vi kom til Los Cristianos ringede vi til dem og vi mødtes ved færge havnen i Los Cristianos. Det var rigtigt dejligt at se nogle kendte ansigter hjemme fra.

Eftermiddagen gik med at se på Los Cristianos og hygge i Jette og Hanses lejlighed.

Om aftenen tog vi alle ud og spise, vi endte på en kineser restaurant hvor der var buffet til 6,5 eur incl. is dessert. Maden var bare helt i top og vi forspiste os alle så vi nærmest skulle trille ud af restauranten. Middagen var en kæmpe succes hvor vi alle hyggede os og grinede meget.

Hen på aftenen var det tid til at drage hjem til Barolo, men vi inviterede familien Møller på middag i Barolo den kommende dag.

Næste dag brugte vi på indkøb i supermarkedet hvorefter Heine og Hans hentede Jette og Hanse i Los Cristianos ca. kl 16:00. Da vi ankom til Barolo hyggede vi os lidt med kølige drinks i Barolo. Heine badede og fiskede lidt hvorefter vi gik en tur op og så på turist området ved San Miguel Marina (Golf del sur).  Vi grillede i Coop grillen og hyggede os næsten til midnat, hvor Heidi og Hans kørte Jette og Hanse tilbage til Los Cristianos.